Unfinished Film Festival voor De Volkskrant
En weer een mooie publicatie in de volkskrant !
Dit keer was ik in Venray, samen met Kevin Toma voor een reportage over het Unfinished Film Festival.
Dit keer was ik in Venray, samen met Kevin Toma voor een reportage over het Unfinished Film Festival.
Een unieke sfeer van vertrouwen waarin filmmakers met elkaar sparren over onaffe films.
Een selectie van fimmakers uit de hele wereld komen een paar dagen samen in het Odapark en slapen in tentjes naast het theehuis.
Om los te komen was er een zangworkshop georganiseerd en werd er ook goed voor hen gezorgd wat betreft maaltijden en tussendoortjes.
Hopelijk draagt het allemaal bij aan het succesvol voltooien van hun films.


