Mainland Emo night voor De Volkskrant
Doornroosje Nijmegen
Een tijdje terug ben ik met Inger Duursma in opdracht van de_volkskrant naar een emo-night van emonightmainland in Doornroosje (Nijmegen) geweest.
Een welbekende zaal die al lang bestaat, al was ik nog niet in dit nieuwe gebouw geweest. (Ik meen dat we met Anarcrust in 1993 daar hebben opgetreden, al een tijdje geleden dus š )
Een hele leuke avond en een geweldige sfeer. Inger heeft echt een geweldig stuk over de emoscene en de geschiedenis geschreven waar ik niks aan kan toevoegen.
Ik ben heel blij aan deze mooie publicatie te hebben kunnen bijdragen.


